Конференція «Туристичний потік Одеської області 2019
25-27 вересня Центром інформаційної підтримки бізнесу м. Одеса заснованим на базі Одеської РТПП за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) у рамках ініціативи Європейського Cоюзу EU4Business була проведена конференція «Туристичний потік Одеської області 2019», яку відвідали більше двохсот учасників. Вони мали можливість почути про стратегічний розвиток подієвого туризму в Одеській області, побачити презентації фестивалів Одеси та області, прийняти участь у воркшопах, розроблених, щоб допомогти організаторам фестивалів зробити свої заходи ще привабливішими.
Захід відкрила Ольга Копилова Керівник ЦІПБ закликала участників конференції до співпраці та налагодження ділових зв’язків.
Іван Ліптуга, який закликав створювати більше якісних фестивалів та подій в Одесі та області.
Олександр Шека, начальник управління туризму, рекреації та курортів Одеської ОДА, розповів про місце та роль органів державної влади та місцевого самоврядування в розвитку подієвого туризму Одещини.
Андрій Захарко, організатор фестивалів “Respublica”,”Узвар”,MO/DNI, поділився лайфхаками, як створити унікальний івент, який стане фішкою регіону.
Також в перший день конференції виконуюча обов’язки голови обласної державної адміністрації Світлана Шаталова вручила відзнаки з нагоди Міжнародного дня туризму за втілення в Одеській області нових успішних туристичних проектів.
Також вона нагородила в рамках проекту “Малі міста – великі враження”, запровадженого Міністерством культури України, 8 переможців з Одеської області.
Під час конференції відбулися презентації фестивалів.
Фестиваль “Чумацький шлях. Сіль”. Олена Боришполець і Марина Архірей зробити фестиваль за 2 місяці силами громади. І це не просто фестиваль для галочки. Це був фестиваль з душею. А найголовніше, у вересні 2020 року буде продовження. Це фестиваль, який формує нову історію Куяльницького лиману.
Фестиваль “Oceanman Odessa” отримав нагороду “Подія 2018 року” від Всесвітнього клубу одеситів. 800 плавців та їх сім’ї та друзі з 12 країн світу. Власта Шовковська озвучила головну ідею – любіть і цінуєте, те, що маєте. Цей фестиваль – найкраща реклама міста і моря. А організатори події – приклад справжніх амбасадорів Одеси.
Фестиваль “Кодима-фест” – гарний приклад культурного відродження традицій сіл. На Трійцю ось уже 4 роки в с. Івашків проводяться 2 дні народних гулянь. Там створена хата трипільської культури, там кожне село представляє свій побут і традиційні страви. Фестивалю потрібен креативний менеджер, щоб зробити його справжнім туристичним подією. Потенціал району величезний, головне не упустити момент.
Оксана Бублікова, авторка шости національних кулінарних рекордів, презентувала свій проект «золотий батон», де кожний учасник міг не тільки послухати, але й покуштувати смачним подарунком від торгової марки “Бублікофф” – фірмовим золотим пряником з шоколадом і горіхами. Оксана нагадала: “Так, ми на дні. Але це дно – золоте. Зумійте скористатися ситуацією!”
Презентація фестивалю «Дунайська Січ» почалася з музичного виступу Максіма Трубнікова на бандурі та гітарі, якому підспівували всі присутні.
У конференції приймали участь два іноземних спікера:
Хеге Аніта Айлертсен з Норвегії розповідала про щорічний фестиваль вікінгів на півночі Новегії, на території музею вікінгів , що знаходиться на одному з Лофотенських островів. Несподіванкою для самої Хеге стало те, що на презентацію прийшла вся команда норвезького посольства в Києві і її особисто привітав Надзвичайний і Повноважний Посол Норвегії в Україні.пан Уле Тер’є Хорпестад.
Едіта Класа з Польщі розповідала про фестиваль Кошубской полуниці в Гданському воєводстві. Одразу після промови консул Республіки Польщі в Одесі пан Анджей Шмідтке привітав учасників конференції та запросив на польські фестивалі.
Також впродовж трьох днів проходили воркшопи, де можна було навчитися:
- як знайти спонсора і партнера на фестиваль
- як створити власну успішну бренд-платформу
- як створити команду мрії
- як правильно планувати робочий час
- що і для кого писати в соцмережах
- як подовжити життєвий цикл фестивалів.
Основні висновки учасників конференції «Туристичний потік Одеської області 2019»:
1. У сьогоднішньому трансформаційному світі будь-які масові заходи, на які приходять люди – це потужний канал комунікації. І ця платформа може поширювати певні меседжі. Відповідальність кожного організатора – не тільки в організації. Вона лежить в площині візій і смислів, які важливо розуміти.
2. Найпотужніший інструмент – співтворчість. Важливо почати виробляти смисли разом, усвідомлюючи, що фестиваль або подія створює кожен учасник, який прийшов на івент. Про це говорять всі тренди економіки, успішні бізнес-моделі організацій. Про це говорить весь світ.
3. Ми повинні створювати не тільки заради комерційного інтересу, а й для набагато більш високих цінностей» Валерія Віноградова, засновниця фестивалю КFEST SOUND NEO.
«Роблячи будь-який фестиваль важливо розуміти навіщо він потрібен і хто його цільова аудиторія. Мало створити подію, важливо його ще продати. Маю велику надію, що у організаторів заходів в Одесі і області зміниться мислення та фестивалі заради фестивалів перестануть робитися. І не буде таких ситуацій як в цьому році, коли на одну дату 28-29 вересня в Любашівському районі роблять фестиваль ковбаси, в Беляевском- фестиваль вертути, в Болградком- етнофестиваль, а в Ізмаїлі -день міста» – зробила підсумок Оксана Кузнєцова, директор Одеської асоціації туризму.
Наші переваги
Навчання для практиків в Центрі бізнес-освіти ОРТПП
Одеська торгово-промислова палата є провідним представником підприємництва в регіоні. Наші курси, тренінги,проекти базуються на інвестиційно-розвиваючому принципі та спрямовані на конкретні результати. З нами співпрацюють найкращі вітчізняні та іноземні експерти. Реєструйтеся на наші заходи, приходьте та переконайтеся самі!
Детальніше